Angelic: Karanlık Senfoni
Yeni oynanış videoları çok yakında resmi Youtube kanalımızda ve diğer sosyal medya hesaplarımızda yayınlanacak. Takipte kal!
Angelic ilk etapta PC'de yayınlanacak. Sonraki adım olarak yeni nesil konsolları hedefliyoruz.
Angelic’in karanlık ve çarpıcı evrenine giriş yapan, güçlü bir tek oyunculu deneyim. Ana hikâyeye bir başlangıç niteliği taşıyan Dread Heaven, oyunun temel RYO ve strateji mekaniklerini sergilerken etkileyici bir anlatı sunar.
Her biri kendine özgü yeteneklere, oyun tarzına ve taktiksel role sahip geniş bir benzersiz kahraman yelpazesi.
Angelic’in ağırlıklı olarak savaş mekaniklerine odaklanan Açık Alfa dönemi, birkaç ay boyunca yayında kaldıktan sonra resmen sona erdi. Şimdi odağımızı hikâye deneyimine (Karanlık Senfoni) hazırlanmak üzerine kaydırıyoruz. Gelişmeleri takip etmek ve yaklaşan test aşamalarımıza katılma şansı yakalamak için Discord sunucumuza katıl.
Angelic: Karanlık Senfoni, tam sürümde satın alınabilecek premium bir içerik paketi olacaktır. Erken Erişim, Dread Heaven senaryosunun ilk bölümlerini açacak ve diğer bölümler yayınlandıkça onları da otomatik olarak alacaksın.
Angelic: Kaos Tiyatrosu, ana oyunun ücretsiz oynanabilen çok oyunculu sürümüdür.