Animation Throwdown: The Quest for Cards
Po raz pierwszy znajdziesz pięć Twoich ulubionych seriali animowanych w jednej, wspaniałej kolekcjonerskiej grze karcianej.
Czekają w niej na Ciebie ukochane postaci i momenty z najlepszych odcinków wszystkich sezonów Głowy rodziny, Bob's Burgers, Futuramy, Amerykańskiego taty i Bobby'ego kontra wapniaki. Zbieraj karty postaci, optymalizuj talię i twórz nowe kombinacje, walcząc podczas epickiego karcianego szaleństwa.
Przezabawni bossowie, wspaniałe nagrody i mnóstwo wyzwań. Co mówi kosmiczna pszczoła z Futuramy, kiedy zagrasz silną kartę? Jak reaguje 70s Hot Tub (Jacuzzi z lat 70.) z Amerykańskiego taty na wygraną bitwę? Wyrusz na przygodę, aby się przekonać.
Zdobywaj żetony bohaterów, aby podnosić poziom ulubionych postaci – od Bendera do Consueli, od Bobby'ego do Zappa Brannigana.