Animation Throwdown: The Quest for Cards
Family Guy, Bob's Burgers, Futurama, American Dad ve King of the Hill, yeni favori koleksiyon kart oyunun Animation Throwdown'da güçlerini birleştiriyor.
Şimdiye kadar ilk kez, favori animasyon şovlarından beşi, tek bir muhteşem koleksiyon kart oyununda bir arada.
Family Guy, Bob's Burgers, Futurama, American Dad ve King of the Hill'in tüm sezonlarından favori bölümlerinden yüzlerce favori karakterini ve anını ön plana çıkarıyor. Destansı bir kart savaşı baküs şenliğinde savaşırken, karakter kartları topla, desteni optimize et ve yeni kombolar oluştur.
Eğlendirici baş düşmanlar, büyük ödüller ve pek çok mücadele. Sen güçlü bir kart oynadığında, Futurama'nın Space Bee'si ne diyor? American Dad'in 70s Hot Tub'ı bir savaş kazanmaya nasıl tepki gösteriyor? Öğrenmek için maceraya dal.
Kahraman jetonları kazanarak, favori karakterlerinin seviyesini yükselt: Bender'dan Consuela'ya, Bobby'den Zapp Brannigan'a.
Arkadaşlarınla sohbet et, strateji tartış, caka satmak için karşılıklı savaş ve bir Loncaya (Guild) katıldığın ve oyunu oynadığın için büyük bonuslar kazan. Lonca etkinlikleri aktif olduğunda, kelimenin tam anlamıyla dünyanın en iyisi olduğunu kanıtlamak için birlikte oyna.