Animula Nook
Zmniejsz się i wyobraź sobie biurko jako bajkowy, miniaturowy świat w Animula Nook, przytulnym life simie o życiu w miniaturze. Buduj domy z różnych drobiazgów, hoduj gigantyczne uprawy, stylizuj strój dnia i odkrywaj urzekające Wupa Woods. Pamiętaj: Minies są zawsze z tobą.
Użyj broni pomniejszającej, aby pomniejszać biurkowe graty i zamieniać je w materiały budowlane! Sklej domek z tabliczek czekolady, przerób etui na okulary na sofę albo ułóż dach z kapsli. W Starside Homestead wszystko należy do ciebie. Co stworzysz jako następne?
Wybierz swój strój dnia, by rozpocząć zupełnie nowy dzień, i ubierz Minies oraz przyjaciół w przygotowane dla nich stroje. Każda nowa stylizacja to mała iskierka radości, którą dzielisz z Minietopia.
Chwyć Wupa za ogon i wyrusz w podróż przez magiczne Wupa Woods, odkrywając tętniące kolorami Floral Sea i tajemniczy Tunnel in the Woods. Zamknij słońce w butelce, uwarz rosę i zerwij szczęśliwą czterolistną koniczynę, by jej fortuna poprowadziła cię dalej.
Poznaj wyjątkowe Minies, zaproś ich do domu i dziel życie pełne muzyki, tańca i śmiechu. Mając do dyspozycji 8 instrumentów, możesz stworzyć mały zespół i pozwolić, by melodie splatały wasze chwile. Najlepsze wspomnienia to te, którymi dzielisz się z innymi.