Animula Nook
Animula Nook'taki bu samimi minyatür dünyada küçülün, masanızı şahane bir aleme çevirin. Ivır zıvırla ev kurun, dev ürünler yetiştirin, OOTD'nizi şekillendirin ve büyülü Wupa Woods'ta keşfe çıkın. Minies hep yanınızda!
Küçültme tabancanızla masa karışıklığını yapı malzemelerine dönüştürün! Çikolata çubuklarından bir ev yapın, gözlük kılıfını bir kanepeye dönüştürün veya şişe kapaklarından çatılar yapın. Starside Homestead'teki her şey sizin yaratmanız için—sırada ne yapacaksınız?
Yeni bir günü başlatmak için OOTD'nizi seçin ve Minies ve arkadaşlarınızı onlar için hazırladığınız kıyafetlerle giydirin. Her yeni görünüm, Minietopia ile paylaştığınız küçük bir neşe kıvılcımıdır.
Wupa'nın kuyruğuna tutunun ve büyüleyici Wupa Woods'ta bir yolculuğa çıkın; canlı Floral Sea'yı ve gizemli Tunnel in the Woods'u keşfedin. Güneşi şişeyin, çileyi demleyin, şanslı dört yapraklı yoncayı toplayın ve talih yolunuzu aydınlatsın.
Eşsiz Minies'lerle tanışın, onları eve davet edin ve müzik, dans ve gülüşlerle dolu bir hayat paylaşın. 8 farklı enstrüman çalarak küçük bir grup kurabilirsiniz, melodilerin anlarınızı birbirine örmesine izin verin—en güzel anılar paylaştığınız anlardır.