Pakiet Kwitnące miasta
Przekształć place w swoim mieście w oazę spokoju i rzymskiej chwały dzięki pakietowi Kwitnące miasta! Zakładaj gęste, kwitnące ogrody dzięki systemowi modułowemu: twórz jaskrawe kwiatowe rabatki, które w połączeniu z zaroślami i drzewami staną się częścią gęstych ogrodowych połaci. Dekoruj zielone tereny fontannami i posągami, aby zapewnić swoim mieszkańcom idealne miejsca ogrodowego wypoczynku. Zademonstruj swoją namiestniczą przedsiębiorczość, przyozdabiając swe miasto z wykorzystaniem jak na razie największego pakietu dekoracyjnego w Anno 117: Pax Romana – wspaniałego centrum ogrodowego o wielkości 7 na 7 pól. Uzupełnij krajobraz o nową skórkę akweduktu, nadając nowy wygląd jednej z najbardziej charakterystycznej budowli twojego miasta.