Blooming Cities Pack
Blooming Cities Pack ile şehir alanlarınızı Roma ihtişamının hâkim olduğu huzurlu bir cennete dönüştürün! Modüler bahçe sistemi ile bereketli ve yemyeşil bahçeler oluşturun: Çalılar ve ağaçlarla birleştirerek canlı çiçek tarlaları yaratın ve yemyeşil, doğal bir bahçe görünümü elde edin. Yeşilliklerinizi çeşmeler ve bir heykel ile tamamlayarak sakinleriniz için mükemmel bir bahçe sığınağı yaratın. Anno 117: Pax Romana'da bugüne kadarki en büyük dekoratif süsleme olan muhteşem 7x7 bahçe süsünü şehrinize ekleyerek başarılı bir vali olarak refahınızı sergileyin. Yeni bir Aqueduct görünümüyle manzarayı tamamlayın ve şehrinizin en karakteristik yapılarından birine yepyeni bir hava katın.