Anno 117: Pax Romana - Marvellous Mosaic Pack
Build grand Roman city centers and plazas with the Marvellous Mosaic Pack! Elevate your metropolis with over 30 lavishly tiled ground designs and new mosaic skins for the Bathhouse and Forum.
Transform your city’s heart into a vision of Roman splendor with the Marvellous Mosaic Pack! Design opulent plazas with over 30 intricate tiled ground designs and elegant walls and arches. Celebrate the artistry of Roman mosaics with new skins for the Bathhouse and Forum, transforming your city into the envy of the empire.