Anno 117: Pax Romana – Marvellous Mosaic Pack
Gør byens hjerte til et symbol på romernes pragt med Marvellous Mosaic Pack! Indret imponerende torve med mere end 30 detaljerede flisedesigns til underlag, samt elegante vægge og buer. Hyld de kunstneriske romerske mosaikker med nye overflader til badehuset og forum, og gør resten af imperiet dybt misundelige på din by.