Anno 117: Pax Romana - Pek Marvellous Mosaic
Ubah nadi bandar anda menjadi lambang keagungan Rom dengan Pek Marvellous Mosaic! Reka plaza yang penuh kemewahan dengan lebih 30 rekaan lantai bermozaik yang halus, serta dinding dan gerbang yang elegan. Raikan keindahan seni mozaik Rom dengan skin baharu untuk Bathhouse dan Forum, menjadikan bandar anda simbol kemegahan yang dicemburui seluruh empayar.