Anno 117: Pax Romana - Marvellous Mosaic Paketi
Marvellous Mosaic Paketi ile şehrinizin merkezini, Roma ihtişamının bir yansıması haline getirin! 30'dan fazla karmaşık karo zemin tasarımıyla, zarif duvarlarla ve kemerlerle görkemli meydanlar tasarlayın. Hamam ve Forum için yeni görünümlerle Roma mozaiği sanatını kutlayın ve şehrinizi, imparatorluğun gıpta ettiği bir yere dönüştürün.