Anno 117: Pax Romana – Popielne proroctwa
Zasiedl i zabuduj największą wyspę w Latium, nad którą góruje groźny wulkan. Jego erupcje zmuszą cię do zmiany stylu zarządzania, ale gdy popioły już opadną, cała prowincja zostanie nagrodzona erą rozkwitu i urodzaju. Wynajmuj nowych specjalistów, którzy zwiększają plony, co umożliwi ci uprawę o wiele szerszej gamy roślin.