Anno 117: Pax Romana - The Hippodrome
Construct the Hippodrome, the biggest building in Latium. Unlocked with the Patricians, this monumental structure will test city planning and resource management like never before. Can you master all five stages of construction?
With the Hippodrome comes an exclusive new event: chariot races! Gather resources and host thrilling races to satisfy your citizens' hunger for entertainment. The racetrack is where legends are made and ordinary specialists transform into unexpected heroes. Each success will grow your splendor, unlocking ever-grander competitions and providing wide-reaching effects to your city.
Chariots need drivers, governor! Assign any specialist to the Hippodrome and watch them sharpen their skills with every race. The choice is yours: champion anyone, from the seasoned Roman veteran to the humble local baker.