Anno 117: Pax Romana - The Hippodrome
Latium'daki en büyük yapı olan Hipodrom'u inşa edin. Soylular ile açılan bu anıtsal yapı, şehir planlamanızı ve kaynak yönetiminizi hiç olmadığı kadar sınayacak. İnşaatın beş aşamasında da ustalaşabilecek misiniz?
Sayın vali, arabalara sürücü lazım! Hipodrom'a uzman atayın ve her yarışta yeteneklerini geliştirmelerini izleyin. Seçim sizin: Deneyimli bir Romalıdan mütevazı bir yerel fırıncıya kadar herkesi şampiyon yapabilirsiniz.