Anno 117: Pax Romana – Year 1 Pass
Discover the largest island in Anno history, where a natural volcanic disaster will challenge the way you govern.
By devoting your cities to Vulcan, a new deity, you can use reshaped lands to your advantage and build anew.
Build the Hippodrome – the grandest monument in Anno’s history, inspired by the famous Circus Maximus.
Entertain your citizens with thrilling chariot races, welcome new specialists into your cities, and gain more prestige as a governor!
Dawn of the Delta unlocks a brand-new province featuring vast deserts and a fertile river delta.
Balance Roman ambition with Egyptian tradition and expand your influence by worshipping new deities, commanding new military units, and more.