Anno 117: Pax Romana – Przepustka Roku 1
Odkryj największą wyspę w dziejach Anno, gdzie czekającym na ciebie wyzwaniem, będzie zarządzanie ziemiami, którym zagraża wulkaniczna katastrofa.
Zbuduj Hipodrom – największy gmach w dziejach Anno, któremu za inspirację posłużył słynny Circus Maximus.
Świt Delty odblokowuje całkowicie nową prowincję, na którą składają się bezkresne pustynie oraz żyzna rzeczna delta.