Anno 117: Pax Romana – 1. Yıl Bileti
Upptäck den största ön i Annos historia, där ett naturligt vulkanutbrott är en försvårande faktor att ha i åtanke medan du styr.
Genom att hänge dina städer till Vulcan, en ny god, kan du dra nytta av påverkade områden för att bygga om på nytt.
Bygg hippodromen – det största monumentet någonsin i Anno – som inspirerats av det berömda Circus Maximus.
Dawn of the Delta låser upp en helt ny provins med stora öknar och ett grönskande floddelta.
Balansera romersk ambition med egyptisk tradition och vinn inflytande genom att tillbe nya gudar, leda nya militära enheter med mera.