Anno 1404 History Edition
History Edition'da Anno 1404 ve Venice genişletmesi ile gerçek bir şehir kurma klasiğinin büyüleyici oynanışını tekrar deneyimle. 4k'ya yükseltilebilen çözünürlük sayesinde şehirlerin her zamankinden görkemli görünüyor.