Anno 1800: Amusements DLC
Impress your citizens with a stunning rollercoaster- the largest ornament in Anno history!
Delight island residents with classic attractions such as a high striker or a photo wall.
Bring your amusement park to life with showmen such as balloon sellers, portrait painters or street organ players.