Bright Harvest - DLC
Massively increase productivity across all your farms in the Old and New World, featuring new innovations such as tractors. These new innovations will work across all game sessions.
Carefully plan your network of oil refineries and farms to make sure your tractors don’t run out of fuel.
New fodder silos increase the efficiency of animal farms in all corners of your empire.
Make your cities even more lifelike with a selection of new agricultural and industrial ornaments.
Prove your farming prowess with five new Challenges and three new Ubisoft Club Rewards to unlock.