Anno 1800 - City Lights Paketi
"City Lights Paketi" kozmetik eşya DLC'sinde sanayileşen şehirlerini rakiplerini kıskandıracak denli renklendirip canlandıracak 21 yeni şehir süsleme ögesi bulunuyor.
Çeşitli sokak tezgâhları ve masalar ile de şehirde hayalini kurduğun sokak yemeği festivallerini düzenle.