Anno 1800 Definitive Annoversary Edition
2023'te çıkanların tamamı ve 2024'te yeni çıkacaklar da dâhil olmak üzere tüm DLC kozmetik paketleri.
Anarchist AI karakteri, oyun müziği, dijital sanat kitabı ve çok daha fazlasının yer aldığı Deluxe Paket!