Anno 1800 Eldritch Pack
Dabble in darkness and add a flair of mystery to your cities with the Anno 1800 Eldritch Pack featuring Gothic-themed ornaments and Victorian-style skins.
Enter a world of mysticism and build a city that changes after dark, a truly haunting experience.
Decorate your cities with twisted trees and use the stylish new fence system to wall off your enchanted districts.