Anno 1800 – Pakiet Koniec epoki
Zdobądź ponad 27 nowych skórek i ozdób, które czekają na ciebie w ostatnim pakiecie estetycznym dla Anno 1800 – to już prawdziwy Koniec epoki!
Chociaż oznacza to koniec tej wielkiej wyprawy, to świętowanie dopiero się zaczyna. Dołącz do nas w tym wyjątkowym pożegnaniu z Anno 1800!