Anno 1800 - End of an Era Paketi
Anno 1800'ün son kozmetik içeriğinde 27'den fazla yeni görünüm ve süslemeye erişin ve End of an Era paketiyle oyunun sona erişini kutlayın!
Yolculuk sona eriyor olsa da kutlamalar daha yeni başlıyor. Nihai Anno 1800 vedası için bize katılın!