Gold Edition
Przepustka 3 Sezonu, zawierająca 3 kolejne dodatki DLC: Okno na świat, Wakacje marzeń i Drapacze chmur.
Pakiet Deluxe, który zawiera postać SI Anarchista, ścieżkę dźwiękową, książkę z grafikami i wiele więcej.