Gold Sürüm
Buna ek olarak, bugün erişilebilir olan yeni içerikten esinlenen üç adet seçkin süs elde edeceksin.
Deluxe Paket; Anarchist YZ karakterini, oyun müziğini, görsel kitabını ve daha fazlasını içerir.