Produce new trade goods to satisfy the needs of your two local residential tiers: The selfless Shepherds and traditionalist Elders.
Turn the Land of Lions green with the new irrigation system and construct watering canals to transform the drylands into a lively oasis for the people. Use the new Enbesan Scholar residents in the Old World and learn how to create all items at your demand in their monumental Research Institute. New Major Discoveries give you powerful abilities, like changing island fertilities.
Experience a rich story, in which Emperor Ketema fights to keep his land free of foreign influence. Discover an ancient monastery, a downtrodden oasis, and a fiercely independent island fortress and solve their quests to unite Enbesa.