Pakiet Zatoka Piratów - Anno 1800
Zamień swoje miasta w pirackie oazy dzięki pakietowi Zatoka Piratów! Uwolnij swojego wewnętrznego bukaniera i stwórz piracki azyl dzięki ponad 21 nowym ozdobom oraz skórkom!