Pirate Cove Paketi - Anno 1800
Pirate Cove Paketi ile şehirlerinizi korsanlar cennetlerine dönüştürün! 21'den fazla yeni dekorasyon ve görünümle içinizdeki korsanı açığa çıkarın ve bir korsan cenneti yaratın!