Plant a magnificent new tree in your cities and help to plant trees in the real world with our partners at Ecologi.
The Anno team has partnered with Ecologi, a social enterprise which funds reforestation and other carbon reduction projects.
We believe it is crucial to protect our planet and take action to address human-induced climate change.