Zasadź wspaniałe, nowe drzewo w swoich miastach i pomóż zasadzić drzewa w rzeczywistym świecie razem z naszymi partnerami z Ecologi.
Zespół Anno nawiązał współpracę z Ecologi, przedsięwzięciem społecznym finansującym zalesianie i oraz inne projekty obniżające stężenie CO2 w atmosferze.
Głęboko wierzymy, że trzeba chronić naszą planetę i planujemy przeciwdziałać zmianom klimatycznym wywołanym działalnością człowieka.