DLC 1 - SEEDS OF CHANGE: Revolutionize the agricultural sector of the New World by building a modular Hacienda and discover new alternative productions.
DLC 2 - EMPIRE OF THE SKIES: Elevate logistics and warfare to new heights by using airships for transport and conquer your opponent's islands.
DLC 3 - NEW WORLD RISING: Experience the industrial and economic boom of the New World firsthand and discover a new population tier, as well as additional islands that allow you to expand your empire further.