DLC - SEEDS OF CHANGE: Yeni Dünya'da modüler bir Haciendo inşa edip yeni alternatif üretim tekniklerini keşfederek tarım sektöründe devrimsel yeniliklere imza at.
DLC - NEW WORLD RISING: Yeni Dünya'daki ekonomi ve sanayinin müthiş yükselişini ilk elden deneyimle, yeni bir nüfus grubunu keşfet, imparatorluğunu daha da genişletecek yeni adalara yelken aç.