Anno 1800 - Przepustka 3 Sezonu
Przemień swe miasto w centrum handlu światowego z systemem modułów magazynowych i na podstawie swych kontaktów handlowych stwórz monopol handlowy na wybrane przez siebie towary.
Na zawsze odmień panoramę swego imperium i zbuduj pierwsze drapacze chmur. Spełniaj zachcianki swoich inwestorów budując dla nich galerie handlowe oraz największy monument w grze - wieżowiec Empire Building.
Oprócz tego otrzymasz też od razu trzy ekskluzywne ozdoby z motywami naszej nowej zawartości."