Anno 1800 Season Pass
Wzbogać symulację budowy miast o nowe elementy dzięki 1. przepustce sezonowej do Anno 1800. Dzięki 1. przepustce sezonowej uzyskasz dostęp do trzech dodatków obejmujących nowe przygody, wyzwania i narzędzia, które pomogą Ci kształtować przebieg rewolucji przemysłowej.