Anno 1800 Season Pass
Anno 1800 Sezon 1 Bileti ile şehir kurma deneyimini zenginleştir. Sezon 1 Bileti, kendi Sanayi Devrimini şekillendirirken sana yeni maceralara, zorluklara ve araçlara erişim sağlayacak 3 DLC içerir.