Steampunk Pack – Anno 1800
With the Steampunk Pack, discover more than 18 new skins and ornaments to customize your city! Build an aquarium, a steam spa, or maybe the Steam O’Clock pillar to never lose track of time!
Drape your residences in bronze hues with complex patterns, where clocks and gears dominate with various new skins! For your vehicles, completely change the appearance of your main ship with the Nautilus Flagship skin or send your trains to a new era with the New Era Express and Steamliner train skins.