Steampunk Paketi – Anno 1800
Steampunk Paketinde yer alan 18'den fazla görünüm ve dekorasyonla şehrinizin havasını değiştirin! Akvaryum veya steam spa kurun ya da Steam O'Clock pillar ile zamanın hep farkında olun!
Bronz tonlarındaki alengirli desenlerle binalarınızı donatın. Bu paket, çeşit çeşit yeni görünümle birlikte özellikle saat ve çark motifine odaklanıyor! Araçlarınız için de seçenekler bol. Nautilus Flagship görünümüyle ana geminizi baştan ayağa değiştirin veya New Era Express ve Steamliner tren görünümleriyle trenlerinize çağ atlatın.