Outshine the cities of your competitors by creating a unique skyline with skyscrapers, an aspirational new residence for your Engineers and Investors.
Take on the challenge of building modular residences by incorporating funky new elevators as a new construction element.
Discover new recipes and define the Special Offer in the shopping arcades to meet the demanding new needs of your Investors and Engineers.
Enhance the look of your city by constructing the Skyline Tower, the tallest building in the game.