Mühendis ve yatırımcıların kalmaya can atacakları yeni gökdelenler ile şehrinizi emsalsiz bir silüete kavuşturarak rakip şehirleri gölgede bırakın.
Oyunun en yüksek binası olan Skyline Kulesi ile şehrinizin güzelliğini perçinleyin.