Turn your cities into prime travel destinations with hotels to attract the new Tourist residential tier.
Open restaurants to impress your guests and the locals with selections of delicious cuisine from provincial produce to inviting imports.
Set up bus lines that connect the tourist hot spots, like museums and zoos, of your island.
Construct a new monument inspired by one of the most iconic landmarks of the industrial revolution, the Eiffel Tower. Not even the Queen herself could miss the grand opening of such an architectural masterpiece!