Graj w pojedynkę, rywalizując z innym graczem lub w trybie współpracy. To od Ciebie zależy, jak zapamięta Cię świat.
KLASYCZNA ROZGRYWKA ANNO: Kampania fabularna, swobodna rozgrywka umożliwiająca graczom personalizację wielu opcji i klasyczny tryb wieloosobowy.
NOWE FUNKCJE DLA NOWEJ EPOKI: Czekają Cię ekspedycje na drugi koniec globu w poszukiwaniu sławy i bogactw, jak również nowe funkcje dla siły roboczej.