Anno 2205 - Orbit
Yeni erişilebilir uzay istasyonu modüllerini kontrol eden Nexus adlı güçlü yapay zekayı yöneterek fetih yolculuğunu daha da genişlet.
Yeni Orbit bölgesinde büyük bir uzay istasyonu kurup geliştirmek için astronotlara ihtiyaç var. Oyuncuların, şehirlerinin yanı sıra Arktik ve Ay bölgelerinde kuracakları Yörünge Enstitülerinde astronot yetiştirmeleri ve onları uzay yolculuğuna hazırlamaları gerekiyor. Üç astronot türü olan Biyolog, Fizikçi ve Mühendis, uzay istasyonunun farklı alanlarının yoğunlaştığı konular açısından çok önemli.
Yeni Orbit bölgesine girerken oyuncuların elinde yalnızca istasyonun ana modülü bulunacak. Burada ilerleyerek 12 adede kadar farklı modül türü açılabilecek. Modüllerin birbirinden farklı koşulları bulunuyor ve her biri farklı ihtiyaçları karşılıyor. Agriculture Chambers gibi laboratuvarlar kur ve onları Artificial G-Lab gibi bakım modülleriyle destekle. Uzay istasyonu kurmanın gayret gerektiren birçok olasılığı bulunuyor ve oyuncuların şehir plancısı veya daha doğru bir deyişle uzay plancısı becerilerini bir kez daha sergilemeleri gerekiyor.
Uzay istasyonu büyüdükçe daha fazla Uzmanlık kazanırsın ve bunları Nexus'ta kullanarak oyundaki diğer tüm bölgeler için yeni bonus etkileri açabilirsin. Keşfedilecek yaklaşık 75 bonus etki bulunuyor ve bunların hepsi aynı anda kullanılamıyor. Bu nedenle, başarılı bir şehir plancısı olmak için en iyi kombinasyonu bulmak çok önemli.