Anno 2205 – Przepustka sezonowa
Pobierz Przepustkę Sezonową Anno 2205 odblokowującą całą zawartość dodatkową w Anno 2205, w tym trzy dodatki: Tundra, Orbit i Frontiers – każdy z nich zawiera nowe regiony, w których możesz rozbudowywać swoją cywilizację!