Anno 2205: Tundra
Do dyspozycji otrzymujesz 82 tys. akrów terytorium wymagającego zupełnie nowej taktyki: aby pośród przemierzających lodowe przestrzenie wołów piżmowych założyć nową osadę, będziesz musiał najpierw osuszyć mokradła.
W grze pojawią się dwa nowe typy populacji: naukowcy i obrońcy tundry, a Twoje zdolności zarządzania wystawi na próbę pięć nowych łańcuchów produkcji i dziesięć nowych surowców oraz towarów.
Jeśli ukończysz zadanie sektorowe i zbadasz przyczyny porażki poprzednich pokoleń, odblokujesz nowy, dodatkowy typ modułu. Zwiększa on wydajność upraw i fabryk nie tylko w sektorze tundry, ale także w innych regionach gry.