Anno 2205 - Tundra
100 yıldır kimsenin ayak basmadığı bu bölgede, yeni kaynaklar toplayıp özel görevleri tamamlayarak metropollerini daha da geliştireceksin.
330.000 kilometrekarelik bu yeni bölgede, yabani mandaların ve buzulların bulunduğu alana yerleşmek için yeni oynanış taktiklerini keşfederek bataklığı kurutman gerekiyor.
Tundra Bilim İnsanları ve Tundra Korucusu adlı iki yeni nüfus tipi bulunuyor. Beş yeni üretim zinciri ve on yeni ürün için yönetim becerilerini ustaca kullanman gerekiyor.
Bölge görevini tamamlayarak ve geçmiş kuşakların hatalarından dersler çıkararak yeni bir modül türünü açabilirsin. Bu modül hem Tundra bölgesindeki hem de oyunun diğer tüm bölgelerindeki tarlaları ve fabrikaları geliştiriyor.