Anno 2205
Przeżyj jeden z najciekawszych i najbardziej dynamicznych okresów w historii razem z Anno 1800 — dostępny już teraz!
Mistrzowska gra ekonomiczna Anno powraca i przenosi symulację strategicznego budowania miast na nowe wyżyny, wyruszając w przestrzeń kosmiczną!
Anno 2205 to szósta w serii znanych gier strategiczno-ekonomicznych. Nowa część rozszerza pole działań gracza o kosmos. Kolonizuj ziemskie kontynenty, ustanawiaj bazy na Księżycu i wykorzystuj jego zasoby naturalne, aby przekształcać swoje miasta w kwitnące metropolie.
Tysiące godzin przystępnej i wymagającej rozgrywki pozwalają wyjść poza fabułę i ostatecznie rozbudować monumentalne miasta z ogromem budynków. Kontrolujesz swoją rosnącą korporację jednocześnie w wielu miejscach na Ziemi i na Księżycu. Rozgrywka została wzbogacona o tryb sesyjny, który pozwala grać na wielu wyspach, równocześnie łącząc różne regiony. Anno 2205 to największa gra z serii, którą można cieszyć się w nieskończoność, tworząc miasta na wyspach pięć razy większych niż w poprzednich częściach.