Anno 2205
Anno'nun ekonomiyi ve stratejiyi birleştiren şehir inşa simülasyonu uzaya çıkarak yepyeni bir boyuta taşınıyor!
Ödüllü şehir inşa oyunu serisinin altıncı oyunu olan Anno 2205 uzaya çıkıyor. Yeryüzündeki kıtaları kolonileştir, Ay'da üsler kur ve Ay'ın kaynaklarını ortaya çıkararak şehirlerini gelişmiş metropollere dönüştür.
Binlerce saat süren erişilebilir ve gayret gerektiren oyun deneyiminde klasik hikâyenin ötesine geçerek binlerce binadan oluşan anıtsal şehirler kur. Yeryüzündeki ve Ay'daki çeşitli konumlarda eş zamanlı olarak büyüyen birliğini kontrol et. Aynı anda birden fazla adada oynamana ve farklı bölgeleri birbirine bağlamana olanak sağlayan devrim niteliğinde bir oturum modu geliyor. Serinin en büyük oyunu olan Anno 2205, önceki oyunlardan beş kat daha büyük adalarda sınırsız yeniden oynama imkânı sunuyor.