Witamy w pokrytym neonami, cyberpunkowym świecie 2D i 3D ANNO: Mutationem. W tej przygodowej grze akcji z elementami RPG wcielasz się w Ann: wysoko wykwalifikowaną, wyszkoloną w walce samotną wilkę, która wyrusza z osobistą misją w gigantycznej Metropolii, pełnej złowrogich megakorporacji, tajemniczych skrajnych grup i stworzeń bardziej dziwacznych, niż mogą wyrazić słowa.
To świat pełen niespodzianek, które czekają na Ciebie! Przechodząc przez główną historię, możesz porozmawiać z cyborgiem corgi, podjąć pracę barmana w niepełnym wymiarze godzin, ścigać okrutnych przestępców, odkryć prawdziwe oblicze popularnego v-streamera! Odkrywając różnorodne lokacje, takie jak neon Noctis Town, przybrzeżny statek towarowy i ogromne podziemne struktury, gracze mogą swobodnie poruszać się, jak im się podoba i działać, jak chcą.
Unikalna rozgrywka 2D na 3D, płynne przełączanie między 2D Action n' Platforming i 3D Exploration w celu interakcji ze światem i jego mieszkańcami. Zanurzmy się w grach pikselowych z innej perspektywy!
Ann będzie ciąć, strzelać, kombinować, rzucać granatami i uderzać w ziemię, przebijając się przez hordy wrogów i wielkich bossów. Od wielkich mieczy po podwójne ostrza, od pistoletów po wyrzutnie rakiet i podbródki — czas stać się armią jednej dziewczyny, o której zawsze wiedziałeś, że masz w sobie.
Zbieraj, kupuj lub twórz przedmioty i ulepszaj statystyki, umiejętności i sprzęt Ann. Użyj żetonów, aby zmodyfikować każdy rodzaj broni, którą znajdziesz. Wyposaż Ann i przygotuj ją do walki na wszystkich wrogów (zarówno humanoidalnych, jak i nie…), którzy będą zmierzać w jej kierunku.